Loading...
Trainingen2019-03-01T15:12:14+00:00

INHOUD TERRASTRAINING 2019

Gastvrijheid is het woord vóór en ván de horeca; dit houdt in dat mensen zich welkom en plezierig willen voelen in het bedrijf of op het terras. Dit kan alleen tot stand komen wanneer de omgang en communicatie met gasten hartelijk en vriendelijk is. Alles valt en staat dus bij een goede communicatie.

Maar ja, wat is een ‘goede communicatie’? Dat is een kwestie van de juiste verbinding maken. Die is voor elke gast op het terras én elke medewerker weer anders. Met deze ééndaagse terrastraining geven wij enthousiaste horecamedewerkers inzicht in hun eigen gedrag en daarmee óók inzicht in het gedrag van de gasten. Noem het gerust de psychologie die schuil gaat achter commerciele communicatie, zowel verbaal als non-verbaal.

Hoe weet je of een gast zegt wat hij denkt? Wat doe je als hij of zij plotseling overstapt van een rationeel naar een emotioneel gesprek? Terrasbeleving gaat vooral om het juiste gevoel.

Onderwerpen

  • Hoe werkt communicatie?

  • Hoe herken ik de non-verbale signalen bij mijn gasten?

  • Wat is de invloed van de non-verbale signalen die ik zelf uitzend?

  • Hoe maak ik optimaal gebruik van mijn eigen intuïtie en emoties in het contact met mijn gasten?

  • Hoe houd ik controle op emotioneel geladen gesprekken?

  • Hoe kan ik mijn gasten onbewust beïnvloeden voor upselling?

  • Wat draagt onbewust bij aan een fooi?

  • Hoe presteert ik mijn professionaliteit en autoriteit?

  • Welke vraagtechnieken dragen bij aan een juiste sfeer?

  • Hoe ga ik professioneel met klachten en bezwaren om?

Terrastrainingen 2019

De eerste trainingsdagen starten in maart 2019 en vinden plaats in de nieuwe trainingsruimte van Restaurant van Speijk in Egmond aan Zee.
ADRES: Westeinde 1, 1931 AB Egmond aan Zee.

Voldoende en gratis parkeren. (Koffie, thee en lunch inbegrepen)

AANVANG TRAINING    : 09:30 uur
EINDE TRAINING           : 17:00 uur

INVESTERING

Eén dag intensieve, praktische en professionele terrastraining vraagt een investering van € 295,- ex BTW en inclusief koffie, thee, lunch, borrel en trainingsmateriaal.

Vanaf station Alkmaar rijdt er elke trainingsdag omstreeks 09:00 en 17:30 uur een speciale en gratis shuttlebus van TERRASTRAINING.NL … van en naar het station in Alkmaar.

Via Hotel Zuiderduin is een speciaal arrangement mogelijk voor deelnemers die voorafgaande aan de training in Egmond aan Zee willen overnachten. Vraag gerust om info.

UITERAARD KUNNEN WIJ OOK TRAININGEN VOOR UW EIGEN BEDRIJF EN OP DE THUISLOCATIE LATEN PLAATSHEBBEN.

Trainingsdagen

Maandag 11 maart 2019 Egmond aan Zee
Maandag 18 maart 2019 Egmond aan Zee
Maandag 1 april 2019 Egmond aan Zee
Maandag 8 april 2019 Egmond aan Zee
Maandag 15 april 2019 Egmond aan Zee

Voor meer info,  in company trainingen, andere locaties en data op aanvraag bij TERRASTRAINING.NL.

Terrastraining

Hoe scoor ik met mijn bedrijf én met mijn medewerkers in 2019 hoog in de landelijk bekende horeca-kwalificaties  En dan ook graag nog een hoge notering?Garanderen kunnen we het natuurlijk niet, maar de kans erop wel significant vergroten.

Dat zijn de prangende vragen die ruim professionele terraseigenaren in Nederland al een decennium  bezighoudt.

Wij kunnen een duidelijk antwoord geven op die vragen. Dat doen we middels een ééndaagse training. Praktisch én  intensief trainen in terrasvaardigheden, inzicht geven in de psychologie achter (non-verbale) communicatie, ideaal vóór het begin van het nieuwe terrasseizoen.

Bedrijfsleiders én medewerkers die met succes het Certificaat Terrastraining 2019 behalen maken een grote, bovengemiddelde kans om in de bekende horeca-kwalificaties te worden opgenomen.

Na deze training

  • Meer tevreden én terugkerende gasten

  • Meer positieve recensies

  • Meer omzet

  • Meer bijverkoop

  • Meer fooi

  • Meer plezier in het werk

Terrastraining aanmeldformulier






HORECA-management Training

Succes in een HORECA-bedrijf hangt voor een groot deel af van de mate waarin het management zich ervan bewust is dat de medewerkers het belangrijkste kapitaal binnen de organisatie zijn, en daar ook naar communiceren.

Het horeca-management vormt dan ook vaak de spil van de organisatie. Deze succesfactor is de rode draad tijdens de training HORECA Management en Leidinggeven.

Onze training is bijzonder interactief. Theorie is ondersteunend, maar zeker niet leidend. Tijdens interactieve sessies, workshops en rollenspelen ontdekken de deelnemers zelf welke manieren van leiden, coachen, begeleiden en motiveren tot betere resultaten leiden. TERRASTRAINING.NL houdt hen de spiegel voor en er wordt intensief geoefend. Bovendien vindt de training plaats binnen een kleine groep collegá’s uit de branche waardoor deelnemers ook altijd van elkaar leren. Het resultaat van onze werkwijze is dat iedere deelnemer direct na de training met veel nieuwe ideeën de deur uitloopt en er meteen in de eigen organisatie mee aan de slag kan, waardoor de deelnemer vanaf dat moment aantoonbaar succesvoller zal zijn.

  • Het programma start met twee modules van ieder twee aaneengesloten dagen.
  • De interval tussen iedere module is twee tot drie maanden, zodat de deelnemer ondertussen de geleerde methodes in de praktijk kan brengen
  • De trainingsdagen beginnen om 10.00 uur en eindigen om 17.00 uur. Tijdens deze training spelen praktische vaardigheden op het gebied van coaching en communicatie op de werkvloer een grote rol. De deelnemer leert te werken met verschillende, hedendaagse methodes voor leidinggeven, zoals de door Kenneth Smit ontwikkelde MoRe-Coaching© methode.

De volgende onderwerpen komen in de training aan de orde:

  • Groepscommunicatie
  • Management versus Leidinggeven
  • Stijlen van Leidinggeven
  • Persoonlijke managementstijl
  • Motivatie medewerkers en Motivatieprocessen
  • Stimuleringsgesprekken
  • Aanscherpen en verdieping
  • Functioneringsgesprekken
  • Aanscherpen en verdieping
  • Persoonlijkheidsanalyse
  • Coachend leidinggeven volgens MoRe-Coaching© methode

OPEN TRAINING start medi0 2019
(IN COMPANY TRAINING op aanvraag bij TERRASTRAINING.NL)

Na deze training

  • Meer gemotiveerde medewerkers

  • Minder verzuim

  • Meer betrokken medewerkers

  • Meer omzet

  • Meer tevreden gasten

HORECA-managementtraining aanmeldformulier




Sponsoren